CBR1000RR-R-SP

 

A tökéletesség hajszolása

 
Tökéletes kör nem létezik… örök küzdelem zajlik a pályán. Pilóta és motorja harcol a stopperóra ellen, kanyarról kanyarra, rázókőről rázókőre törve előre, szinte eggyé válva a pályával.

A CBR1000RR-R Fireblade SP is új fegyverekkel indul csatába 2022-ben. Az átdolgozott légbeömlőnek, kipufogórendszernek és sebességváltónak köszönhetően még erősebbé vált a középső fordulatszám-tartományban, és az ÖHLINS® Smart Electronic Control (S-EC) felfüggesztésnek, valamint a BREMBO® fékrendszernek hála minden eddiginél könnyebben irányítható, illetve kezelhető. Páratlan teljesítményéhez az alapáras gyorsváltó, a módosított szívócsonk és légszűrőház, valamint a 4-2-1 rend szerű, új kipufogórendszer is hozzájárul, a kifinomultabb gázmarkolat és a kipörgésgátló (HSTC) pedig segít megőrizni a tapadást a kanyarokban. Maga a csúcsteljesítmény nem változott, továbbra is 217,6 LE áll a pilóta szolgálatában.

A félaktív ÖHLINS® S-EC 43 NPX USD villa teleszkópjai megosztják a feladatokat: egyik a rugózásért, másik a csillapításért felel. Hátul páratlanul fejlett ÖHLINS® TTX36 S-EC központi rugóstag dolgozik, minden helyzetben pontos visszajelzésekkel támogatva a pilótát. A futómű-karakterisztika az OBTi® kezelőfelületen, precízen szabályozható, a vezető három alapértelmezett futóműbeállítás közül választhat. Ezáltal a felfüggesztés pontosan alk al mazkodik a változó körülményekhez, például a gumikopáshoz és az egyre kevesebb üzemanyaghoz. A 330 mm-es első tárcsákra négydugattyús, radiálisan rögzített BREMBO® Stylema féknyergek harapnak rá, ráadásul a főfékhenger, a fékkar, valamint a hátsó féknyereg is a neves olasz gyártó fejlesztése. A CBR1000RR-R Fireblade SP kompromisszummentes pályamotor, de a lámpáknak és az egyéb praktikus kiegészítőknek köszönhetően közúton is remekül használható.
 
 

Letölthető brosúrák: