Hírlevél

Hírlevél

Iratkozzon fel, hogy frissen értesülhessen legújabb híreinkről, eseményeinkről, promóciókról! Kérjük, válassza ki melyik témákra kíván feliratkozni!

Honda Premium Quality

Eredeti Honda pótalkatrészek

Honda hírek

Szalonautók

  • Honda Jazz 1.3 Elegance 6MT
  • rsz_20180605_122725.jpg
    •   Lista ár (Ft):
    • 5.819.000
    •   Évjárat (év/hó):
    • 2019
    •   Futott km:
    • 1
    •   Szín:
    • Sunset Orange
    •   Hengerűrtartalom (cm3):
    • 1318
    •   Üzemanyag:
    • Benzin
    •   Teljesítmény (kW/LE):
    • 75/102
  •  
  • Honda Jazz 1.3 Elegance Navi 6MT
  • rsz_20190328_082136.jpg
    •   Lista ár (Ft):
    • 6.019.000
    •   Évjárat (év/hó):
    • 2019
    •   Futott km:
    • 1
    •   Szín:
    • MIlano Red
    •   Hengerűrtartalom (cm3):
    • 1318
    •   Üzemanyag:
    • Benzin
    •   Teljesítmény (kW/LE):
    • 75/102
  •  
  • Honda Jazz 1.3 Elegance Navi 6MT
  • rsz_20181205_090321.jpg
    •   Lista ár (Ft):
    • 5.939.000
    •   Évjárat (év/hó):
    • 2019
    •   Futott km:
    • 1
    •   Szín:
    • Crystal Black Pearl
    •   Hengerűrtartalom (cm3):
    • 1318
    •   Üzemanyag:
    • Benzin
    •   Teljesítmény (kW/LE):
    • 75/102
  •  
  • Honda Civic 4D 1.5T Elegance Navi 6MT
  • rsz_20191007_095024.jpg
    •   Lista ár (Ft):
    • 8.009.000
    •   Évjárat (év/hó):
    • 2019
    •   Futott km:
    • 1
    •   Szín:
    • Cosmic blue metallic
    •   Hengerűrtartalom (cm3):
    • 1498
    •   Üzemanyag:
    • Benzin
    •   Teljesítmény (kW/LE):
    • 134/182
  •  
  • CR-V 1.5T Executive 4WD 6MT
  • rsz_20191007_091000.jpg
    •   Lista ár (Ft):
    • 11.709.000
    •   Kedvezményes ár (Ft):
    • 10.550.000
    •   Évjárat (év/hó):
    • 2018
    •   Futott km:
    • 1
    •   Szín:
    • Modern steel metallic
    •   Hengerűrtartalom (cm3):
    • 1498
    •   Üzemanyag:
    • Benzin
    •   Teljesítmény (kW/LE):
    • 128/173
  •  
  • CR-V 1.5T Lifestyle 4WD 6MT
  • rsz_20190514_090855.jpg
    •   Lista ár (Ft):
    • 10.609.000
    •   Kedvezményes ár (Ft):
    • 9.560.000
    •   Évjárat (év/hó):
    • 2018
    •   Futott km:
    • 1
    •   Szín:
    • Moder Steel Metallic
    •   Hengerűrtartalom (cm3):
    • 1498
    •   Üzemanyag:
    • Benzin
    •   Teljesítmény (kW/LE):
    • 128/173
  •  

Stílusos és futurisztikus villanyautót villant a Honda


Állítólag két év múlva gyártásba kerül a régi Civic-vonalakkal megáldott, de jövőbe mutató Honda Urban EV Concept, ami a Jazznél 10 centivel rövidebb, vagány háromajtós.

Ugrás a teljes cikkre...

Ez a Honda a helykihasználás csodája


A japán piacon még mindig kulcsfontosságú az adókedvezményes Kei kategória. Ezek a maximum 3,4 méter hosszú és 1,48 méter széles kisautók adják az eladások több mint harmadát – nem csoda, hogy a Honda is fejleszti saját kínálatát ebben a szegmensben. Ezúttal az N-Box új változatait mutatták be.

Ugrás a teljes cikkre...

TOVÁBBFEJLESZTETT DÍZEL ERŐFORRÁSSAL BŐVÜL A HONDA CIVIC MOTORPALETTÁJA


  • Az 1.6 literes i-DTEC hajtómű 2018 márciusától elérhető
  • A fejlesztések eredményeként még tartósabb dugattyúkat alkalmaztak, illetve jelentősen csökkentették a hengerek súrlódási tényezőjét
  • Valós körülmények között végzett tesztek igazolják az erőforrás alacsony CO2-kibocsátását
  • Az 1.6 i-DTEC teljesítménye 120 lóerő, míg legnagyobb forgatónyomatéka kereken 300 Nm

Ugrás a teljes cikkre...

Megmutatták a Honda új versenygépét


A Honda már most is eredményes márkának számít a TCR-ben, de a Civic tavalyi modellváltása kapcsán még gyorsabbá válhat a versenyautójuk. A legnagyobb eltérés persze az új karosszéria, de nem ez az egyetlen: ha minden igaz, a 2018-as modell alatt a futómű is jobb lesz.

Ugrás a teljes cikkre...

Lehengerlő – Honda Civic 1.0 VTEC Turbo teszt


Nem állt meg 200 lóerőnél a Civic teljesítményének becslése, volt olyan érdeklődő, aki már rögtön az új Type-R-t látta bele a tesztautóba. Sajnálhatják, hogy nem látták az ábrázatokat, amikor kiderült, hogy három hengerre elosztva testvérek között 1,0 literből meríti az erejét ez a tüzes megjelenésű autó!

Ugrás a teljes cikkre...