Hírlevél

Hírlevél

Iratkozzon fel, hogy frissen értesülhessen legújabb híreinkről, eseményeinkről, promóciókról! Kérjük, válassza ki melyik témákra kíván feliratkozni!

Leleplezték: Itt az új Honda Gold Wing!

Hetek óta tudjuk, hogy érkezik, de azért a hivatalos bemutatóra is maradt egy-két igazi meglepetés...

Felsorolni is nehéz, hány ponton változott – ráadásul drasztikusan – a közkedvelt világjáró, de azért teszünk egy próbát, röviden összefoglaljuk, melyek a ma reggel bemutatott Gold Wing legfontosabb új fejlesztései.

PRÓBA: HONDA CBR1000RR FIREBLADE – 2017.

Kilenc évig nem érezték szükségesnek, hogy utána menjenek a világnak. Kilenc évet vártam az új Fireblade-re, amiből húsz nyomorúságos perc jutott. Egyik kezével ad az Isten, másikkal meg elvesz.

Nincs már hely a szerénységnek

Mind a kettő túraenduró, ezres és kéthengeres, akár hasonlóak is lehetnének. De nem, hiába parkoltak egymás mellé, egy évtized választja el őket.

Honda Premium Quality

Eredeti Honda pótalkatrészek

Honda CASCO

honda casco wide skyscraper

CBR1000RR ABS 2017

 Tricolor

Tricolor

 Tricolor
honda-slidehonda-slidehonda-slide

 button pdfarlista

Áttekintés

A Honda CBR1000RR Fireblade SP minden idők legvérmesebb, egyben legkifinomultabb Tűzpengéje, hála a 15 kilós (!) súlycsökkenésnek és a 11 lóerős teljesítménynövekedésnek, valamint a pilóta dolgát megkönnyítő, ultramodern segédleteknek. Visszaváltás-asszisztens (Downshift Assist), gyorsváltó (Quick Shift) és elektronikusan vezérelt, félaktív Öhlins futómű garantálja az élvezetes, villámgyors motorozást, és a kipörgésgátló (Honda Selectable Torque Control), az új, továbbfejlesztett blokkolásgátló is az alapfelszereltség része, csak úgy, mint a motorfék- (Selectable Engine Brake), az üzemmód- (Riding Mode Select System) és a teljesítményszabályozó (Power Selector).

- A literes gyorsasági motorkerékpárok túlnyomó többségénél a kimagasló motorerő áll a fejlesztés középpontjában, mi azonban most is arra törekedtünk, hogy élmény legyen kezelni és irányítani a gépet. Legfőbb szándékunk az volt, hogy olyan motorkerékpár szülessen, ami kiragad a hétköznapokból, nem mellesleg felülmúlhatatlanul gyors. Az 1992-ben megjelent legelső CBR900RR fontos mérföldkő volt a Honda történetében, olyasvalami, ami egy életre inspirációt adott a súlycsökkentéshez és a teljesítménynöveléshez, no meg persze ahhoz, hogy a Total Control filozófia újabb és újabb szintjeit ostromoljuk. Ezért fejlesztettük tökélyre az elektronikai rendszert, mely minden helyzetben segít irányítás alatt tartani a motort - nyilatkozta Mr. M. Sato, a Honda CBR1000RR Fireblade SP projektvezetője.

Kisebb tömege, 14 százalékkal kedvezőbb teljesítmény/tömeg aránya, valamint a kifinomult és sokrétű elektronikai segédletek révén a Fireblade új mérce a kategóriában. Puszta műszaki adatai mellett olyan egyedülálló megoldások teszik különlegessé, mint például az öttengelyes Bosch MM5.10 IMU giroszkóp jelei alapján működő futóműszabályozó-egység, a továbbfejlesztett ABS, valamint az RC213V-S-t idéző, színes, folyadékkristályos (TFT) műszer. A mindössze 195 kg-os tömeg, a 192 lóerős csúcsteljesítmény és a részegységenként eltérő merevségű váz arra utal, hogy a Fireblade család megjelenésének 25. évfordulójára időzített modell minden idők leggyorsabb és legkönnyebben kezelhető Hondája lesz.

Adatok, árak

Kiskereskedői ár  
Ár reg. adóval
5 949 000 Ft
 
 

 

  • Motor
    Furat × löket (mm) 76 x 55,1
    Keverékképzés PGM-DSFI elektronikus üzemanyag-befecskendezés
    Kompresszióviszony 12,3: 1
    Hengerűrtartalom (cm3) 999
    Motortípus Vízhűtésű, négyütemű, 16 szelepes DOHC, soros, négyhengeres
    Gyújtás Számítógép-vezérlésű, digitális tranzisztoros, elektronikus rásegítéssel
    Teljesítmény 133 kW (181 LE) @ 12250 1/min
    Forgatónyomaték 114 Nm @ 10500 1/min
    Indítás Önindító
  • Váz és futómű
    Első fék Ø 320 mm x 4,5 mm dupla hidraulikus tárcsafék, négydugattyús féknyereg
    Hátsó fék Ø 220 mm x 5 mm hidraulikus tárcsafék, egydugattyús féknyereg
    Első felfüggesztés Ø 43 mm fordított Big Piston teleszkópvilla, állítható rugó-előfeszítés, valamint húzó- és nyomófokozati csillapítás, 120 mm rugóút
    Hátsó felfüggesztés Unit Pro-Link rendszerű, gáztöltésű HMAS központi rugóstag, 10 fokozatban állítható előfeszítés, valamint fokozatmentesen kalibrálható húzó- és nyomófokozati csillapítás, 138,2 mm rugóút
    Első gumi 120/70 - ZR17 M/C (58W)
    Hátsó gumi 190/50 - ZR17 M/C (73W)
    Első kerék 17M/C × MT3.50
    Hátsó kerék 17M/C × MT6.00
  • Méretek és tömeg
    Méretek (H×Sz×M) (mm) 2075 x 720 x 1135
    Üzemanyagtank kapacitás (liter) 17,5
    Szabadmagasság (mm) 130
    Menetkész tömeg (kg) 200
    Ülésmagasság (mm) 820
    Tengelytáv (mm) 1410
  • Erőátvitel
    Szekunder hajtás #525 O-gyűrűs lánc
    Sebességváltó 6 fokozat

 

Extrák

A rendelhető eredeti gyári Honda kiegészítőket megnézheted a linkre kattintva, illetve a képeket böngészve! Árakról, raktárkészletről kérjük minden esetben az illetékes kollégával egyeztess! Áraink és a termékek rendelhetősége változhatnak.

Rendelhető gyári kiegészítők

Képekben...

Galéria

  • CBR 100RR 2017
  • CBR 100RR 2017
  • CBR 100RR 2017
  • CBR 100RR 2017
  • CBR 100RR 2017
  • CBR 100RR 2017
  • CBR 100RR 2017

 

Használt motorok

  • GL1800 F6B
  • f6b_7.JPG
    •   Vételár (Ft):
    • 5 490 000
    •   Évjárat (év/hó):
    • 2015
    •   Futott km:
    • 10 000
    •   Szín:
    • Fekete
    •   Hengerűrtartalom (cm3):
    • 1832
  •  
  • SH300
  • image_6483441.JPG
    •   Vételár (Ft):
    • 1 499 999
    •   Évjárat (év/hó):
    • 2017
    •   Extrák:
    • Plexi
    •   Első forgalomba helyezés:
    • 2017
    •   Futott km:
    • 2954
    •   Szín:
    • Fehér
    •   Hengerűrtartalom (cm3):
    • 300
    •   Üzemanyag:
    • Benzin
    •   Teljesítmény (kW/LE):
    • 19/25
  •