Hírlevél

Hírlevél

Iratkozzon fel, hogy frissen értesülhessen legújabb híreinkről, eseményeinkről, promóciókról! Kérjük, válassza ki melyik témákra kíván feliratkozni!

Leleplezték: Itt az új Honda Gold Wing!

Hetek óta tudjuk, hogy érkezik, de azért a hivatalos bemutatóra is maradt egy-két igazi meglepetés...

Felsorolni is nehéz, hány ponton változott – ráadásul drasztikusan – a közkedvelt világjáró, de azért teszünk egy próbát, röviden összefoglaljuk, melyek a ma reggel bemutatott Gold Wing legfontosabb új fejlesztései.

PRÓBA: HONDA CBR1000RR FIREBLADE – 2017.

Kilenc évig nem érezték szükségesnek, hogy utána menjenek a világnak. Kilenc évet vártam az új Fireblade-re, amiből húsz nyomorúságos perc jutott. Egyik kezével ad az Isten, másikkal meg elvesz.

Nincs már hely a szerénységnek

Mind a kettő túraenduró, ezres és kéthengeres, akár hasonlóak is lehetnének. De nem, hiába parkoltak egymás mellé, egy évtized választja el őket.

Honda Premium Quality

Eredeti Honda pótalkatrészek

Honda CASCO

honda casco wide skyscraper

CBR500R ABS

 MAT GUNPOWDER BLACK METALLIC

MAT GUNPOWDER BLACK METALLIC

 MAT GUNPOWDER BLACK METALLIC
 PEARL METALLOID WHITE

PEARL METALLOID WHITE

 PEARL METALLOID WHITE
 GRAPHITE BLACK

GRAPHITE BLACK

 GRAPHITE BLACK
 MILLENNIUM RED

MILLENNIUM RED

 MILLENNIUM RED
 ROSS WHITE

ROSS WHITE

 ROSS WHITE
 LEMON ICE YELLOW

LEMON ICE YELLOW

 LEMON ICE YELLOW
honda-slidehonda-slidehonda-slide

button pdfkatalogusbutton pdf 500 as sorozatbutton pdfarlista

Áttekintés

Azoknak a vezetőknek, akik nagyobb motorkerékpárt szeretnének egy 125cm3-esnél, vagy A2 típusú jogosítvánnyal rendelkeznek, kiváló választás első sportmotornak a teljesen aerodinamikus külsejű CBR500R. Vonzó lehet a gyakorlott vezetők számára is, a nagyobb teljesítményű sportmotorok alternatívájaként. A CBR500R tagja annak az új Honda motorkerékpár-családnak, amelynek tagjai a burkolat nélküli CB500F és a CB500X modellek.

A három motor azonos vázzal és motorblokkal rendelkezik, de mindegyik más vezetési élményt nyújt a más-más karakterű, azonban mégis testre szabott vezetési pozícióval. A járművek alkalmazkodó képessége révén többféle motoros is szívesen választja majd őket az ingázóktól a sportmotorozókon át a túramotorosokig.

Noha a CBR500R, a CB500F és a CB500X más területekre fókuszál, mindhármukban közös a könnyű kezelhetőség, valamint mind egyformán sokoldalú és praktikus, illetve hatékony. Igazi középkategóriás járműként, a könnyű súlyból fakadó mozgékonyságnak és a kiváló teljesítménynek köszönhetően minden körülmények között élvezet rájuk pattanni.

A Honda motorkerékpár gyártásban szerzett tapasztalata több mint 60 évre nyúlik vissza. 1957-ben jelent meg a piacon a 247cm3-es Dream C70, amelyet a Honda motorok közül elsőként soros, kéthengeres motor hajtott. A 60-as években a kéthengeres DOHC CB450 rendszerint jobban teljesített, mint nagyobb hengerűrtartalmú versenytársai. Az új CBR500R modell büszkén viseli a CB előtagot (míg a versenymotorok által ihletett fürgeséget az R betű, az angol „race” szó kezdőbetűje jelöli). A motor ékes bizonyítéka annak, hogy a kevesebb néha bizony több.

Gyors, gazdaságos, megfizethető és szórakoztató: CBR500R nagyszerű példánya a sportmotoroknak, mely minőségi építéséből adódóan sokáig fog élvezetet nyújtani tulajdonosának.

Adatok, árak

Kiskereskedői ár  
Ár reg. adóval
2 199 000 Ft

 

Motor  
Motortípus: Vízhűtésű, soros, kéthengeres
Hengerűrtartalom: 471 cm³
Furat x löket: 67 × 66,8 mm
Kompresszióviszony: 10,7:1
Keverékképzés: PGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendezés
Teljesítmény: 35 kW (48 LE) @ 8500 1/min
Forgatónyomaték: 43 Nm @ 7000 1/min
Gyújtás: Számítógép-vezérlésű, digitális tranzisztoros, elektromos rásegítéssel
Indítás: Önindító

 

Erőátvitel  
Sebességváltó: 6 fokozat
Szekunder hajtás: Lánc
Váz és futómű  
Első felfüggesztés: Ø 41 mm hagyományos teleszkópvilla
Hátsó felfüggesztés: Prolink rendszer, 9-fokozatú rugó előfeszítés, négyszög szelvényű acél lengőkar
Első fék: 320mm-es hullámos féktárcsa, 2 dugattyús féknyereg
Hátsó fék: 240mm-es hullámos féktárcsa, 1 dugattyús féknyereg
Első kerék: 17 × MT3.5
Hátsó kerék: 17 × MT4.5
Első gumi: 120/70ZR - 17M/C
Hátsó gumi: 160/60ZR - 17M/C

 

Méretek és tömeg  
H x Sz x M 2075 × 740 × 1145 mm
Tengelytáv: 1410 mm
Ülésmagasság: 785 mm
Szabadmagasság: 140 mm
Menetkész tömeg: 194 kg
Üzemanyagtank: 15,7 l

Videók


 


 

Ruha

szallerbeck motor logo

Motoros ruha tipp ehhez a Honda motorkerékpárhoz:

Képekben...

További motoros ruházatért, kiegészítő felszerelésekért kattintson a következő linkre: Szallerbeck Motor - Minden, ami a motorozáshoz kell egy helyen!

Extrák

A rendelhető eredeti gyári Honda kiegészítőket megnézheted a linkre kattintva, illetve a képeket böngészve! Árakról, raktárkészletről kérjük minden esetben az illetékes kollégával egyeztess! Áraink és a termékek rendelhetősége változhatnak.

Rendelhető gyári kiegészítők

Képekben...

Galéria

Használt motorok

  • GL1800 F6B
  • f6b_7.JPG
    •   Vételár (Ft):
    • 5 490 000
    •   Évjárat (év/hó):
    • 2015
    •   Futott km:
    • 10 000
    •   Szín:
    • Fekete
    •   Hengerűrtartalom (cm3):
    • 1832
  •  
  • SH300
  • image_6483441.JPG
    •   Vételár (Ft):
    • 1 499 999
    •   Évjárat (év/hó):
    • 2017
    •   Extrák:
    • Plexi
    •   Első forgalomba helyezés:
    • 2017
    •   Futott km:
    • 2954
    •   Szín:
    • Fehér
    •   Hengerűrtartalom (cm3):
    • 300
    •   Üzemanyag:
    • Benzin
    •   Teljesítmény (kW/LE):
    • 19/25
  •