Hírlevél

Hírlevél

Iratkozzon fel, hogy frissen értesülhessen legújabb híreinkről, eseményeinkről, promóciókról! Kérjük, válassza ki melyik témákra kíván feliratkozni!

AZ ÚJ HONDA JAZZ BIZONYULT 2015 LEGBIZTONSÁGOSABB ALSÓ-KÖZÉPKATEGÓRIÁS MODELLJÉNEK AZ EURO NCAP TESZTJEI ALAPJÁN


  • A vadonatúj Honda Jazz nyerte el az Euro NCAP legbiztonságosabb szupermininek járó díját 2015-ben
  • A Honda Jazz ötcsillagos Euro NCAP minősítést szerzett 2015 novemberében
  • Minden új Jazzhez alapáron jár a Honda által fejlesztett Aktív Városi Fékrendszer

Újabb elismerést gyűjtött be a vadonatúj Honda Jazz, a Honda alsó-középkategóriás modelljének ítélték oda ugyanis a „Kategória legjobbja - 2015" díjat az Euro NCAP szakemberei. A kitüntetés nem érte váratlanul a fejlesztőket, hiszen a modell korábban a lehető legjobb eredményt érte el a független töréstesztlabor vizsgálatain, azaz öt csillagos minősítést szerzett. A típus kiemelkedő menetbiztonságáról tanúskodik, hogy mind a nyolc riválisát maga mögé utasította, s a szegmens legjobbjaként zárta az értékelést.

Az Euro NCAP minden évben nyilvánosságra hozza jelentését, melyben a különféle kategóriák legbiztonságosabb modelljeit ismertetik. Ahhoz, hogy egy típus megkaphassa a „Kategória legjobbja" díjat, szegmensén belül a legjobb súlyozott eredményt kell elérnie, melyet az alábbi négy fő területen gyűjtött pontok alapján számolnak: felnőttbiztonság, gyermekbiztonság, gyalogosvédelem és menetbiztonsági eszközök hatékonysága. Ez az összegzés adja a járművek menetbiztonságára vonatkozó összehasonlítás alapját.

- Az Euro NCAP gratulál a Honda Jazznek a „Kategória legjobbja - 2015" díj megszerzéséhez - mondta el Dr. Michiel van Ratingen, az Euro NCAP főtitkára. - Ezt az elismerést az ötcsillagos minősítéssel és a hatékony menetbiztonsági eszközökkel érdemelte ki a modell, ezek tették a kategória legjobbjává a Jazzt - osztotta meg gondolatait.

Minden új Jazzhez alapáron jár a Honda által fejlesztett Aktív Városi Fékrendszer (CTBA). A közepesen és magasan felszerelt modelleknél a Fejlett Vezetéstámogató Rendszer is benne foglaltatik a vételárban. Ez az összeállítás a Ráfutásos Ütközésre Figyelmeztető Rendszert, a Közúti Jelzőtábla Felismerő Rendszert, az Intelligens Sebességhatárolót, a Sávelhagyásra Figyelmeztető Rendszert és az Automatikus Távolsági Fényszórót foglalja magában.

Ráadásként a Jazz a Honda által kidolgozott Fejlett Kompatibilitású Karosszériaszerkezetre (Advanced Compatibility Engineering™ - ACE™) épül, ami elvezeti az ütközési energiát a kabintól, ezáltal hatékonyan védi a bent ülőket és a baleset többi szereplőjét egy esetleg karambol során.

- Hatalmas öröm számunkra, hogy az új Jazz elnyerte az Euro NCAP „Kategória legjobbja - 2015" díját - osztotta meg gondolatait Philip Ross, a Honda Motor Europe alelnöke. - A Honda legfőbb célja, hogy olyan járműveket kínáljon vásárlói számára, melyek a legmagasabb minőségi színvonalat képviselik, s a legszigorúbb menetbiztonsági előírásoknak is megfelelnek. Törekvésünk eredményeként minden Honda modell elsőrangú biztonságot garantál, ezt bizonyítja, hogy európai személyautóink egytől-egyig ötcsillagos Euro NCAP minősítésre lehetnek büszkék, beleértve a Civic-et, a CR-V-t, a HR-V-t és a Jazz-t is. 2015 jelentős mérföldkő volt a Honda történetében, mert számos új modellt mutattunk be, s nemcsak a vásárlók fogadták őket kedvezően, hanem az olyan komoly szakmai szervezetek, mint az Euro NCAP is.

Információ az Euro NCAP-ról

A Euro NCAP a legnépszerűbb európai modellek biztonsági jellemzőit vizsgálja, valós adatokkal és független véleménnyel segítve az autóvásárlókat a választásban.

A szervezetet 1997-ben alapította hét európai kormány és az Európai Bizottság, valamint számos autós, illetve vásárlói tömörülés az Európai Unió országaiból. Létrejöttét követően hamar a járműipar meghatározó szereplőjévé nőtte ki magát, még biztonságosabb autók gyártására késztetve a márkákat.

Az Euro NCAP vizsgálata átfogó képet ad a járművek nyújtotta menetbiztonságról, és egyetlen, könnyen értelmezhető pontszámban összegzi az adott modell képességeit. A jelenlegi értékelési rendszert 2015 januárjában vezették be. A tesztek adatait súlyozzák, s az alábbi területeket vizsgálják: felnőttbiztonság (40%), gyermekbiztonság (20%), gyalogosbiztonság (20%), többi közlekedő biztonsága és menetbiztonsági kiegészítők (20%).

Forrás: honda.hu