Hírlevél

Iratkozzon fel, hogy frissen értesülhessen legújabb híreinkről, eseményeinkről, promóciókról! Kérjük, válassza ki melyik témákra kíván feliratkozni!

Honda Premium Quality

Eredeti Honda pótalkatrészek

Honda CASCO

honda casco wide skyscraper

Honda Autó hírek

WTCC - Hungaroring élményhétvége

Egy igazán izgalmas, programokkal teli hétvégén át élvezhettük a 4 fős, magyar értékesítő csapattal a Honda vendégszeretetét. Az esemény nem kis szerencsére, az idei Hungaroring-i WTCC futamra esett, így nem kellett a fél a világot átrepülnünk, mivel 16 ország, 100 legjobb 2017-es új  Honda Civic értékesítőjét illette meg eme megtiszteltetés.

Honda WTCC hetvege 12

A programokat tekintve elmondhatom, hogy a Honda igazán kitett magáért! Budapesten, a The Ritz Carlton-ban szállásoltak el minket. A szobáink elfoglalása után, egy hangulatos hajókázás következett a Dunán, Budapest nevezetességeit bemutatva. A hajón welcome drink, vendégváró falat, és kanapé szendvicsek hada fogadott minket. A magyar csapattal érdeklődve néztük külföldi kollégáink fürkésző szemeit, mi a reakciójuk, kivételesen szép városunk láttán. A kerekedő szemek, mindent elárultak számunkra. A sétahajókázást követően, a szállásunkhoz közeli, régi időket idéző, magyar étteremben, az Urban Betyárban vacsoráztunk, ahol egy autentikus, magyar menü várta az egész csapatot. A vacsora után jól lakottan elsétáltunk a szállásunk felé, mert másnap kora reggel korán kezdtük a napot.

Honda WTCC hetvege 3

Vasárnap a reggeli után nem sokkal indultunk a Hungaroringre, ahol többek között az ETTC, és WTCC futamok szem- és fültanúi lehettünk. A Honda vendéglátó komplexumában kedves személyzettel, reggelivel vártak minket, de volt ott minden, ami szem-szájnak ingere. Olasz fogásokat szolgáltak fel reggelire, ebédre egyaránt. A Honda garázsba, és a box utcába is jogosultságunk volt belépni. Nem mindennapi élmény volt a box utca faláról  Michelisz Norbit látni-videózni, ahogy elindul az első futamra!

Honda WTCC hetvege 9 Honda WTCC hetvege 2

A Honda Hospitality mellett négy Honda Civic volt kiállítva, mindegyik más "tálalásban". Itt láttam először az új Type-R-t. Az előző széria is nagy hatást gyakorolt rám, de a 2017-es mellett, labdába sem rúg nálam. Mellette az új, 4 ajtós Honda Civic állt, Midnight Burgundy színben. Az autó nagyon exkluzív megjelenéssel bír. Elegánsabb vonalak, 41 literrel nagyobb csomagtér jellemzi, és 13 centiméterrel hosszabb, mint az 5 ajtós. Méltó "alternatívája" lesz például a Honda Accord-nak.

Honda WTCC hetvege 1 Honda WTCC hetvege 6

A futam után nem sokkal a szállodába vettük az irányt, majd egy rövid délutáni szieszta után, később a Kiosk-ban vacsoráztunk. Pazar ételek, nem mindennapi vendégek. Csatlakozott a több mint 100 tagú csapathoz, Michelisz Norbert, Tiago Monteiro és Ryo Michigami is. Kivételesen ízletes fogások kerültek asztalunkra, amelyek az elfogyasztása után visszatértünk a szállásunkra.

Honda WTCC hetvege 4 Honda WTCC hetvege 5

Honda WTCC hetvege 7 Honda WTCC hetvege 13

Hétfőn reggel a program ismét a Hungaroringen folytatódott. Furcsa volt, hogy az előző napi nyüzsgés után, csak a Honda csapata, és mi tartózkodtunk a ringen. A programok tekintetében, volt itt minden, 2016-os Type-R, és Civic Sport Plus tesztvezetés, NSX és új Type-R oktatás. A nap fénypontja azonban a gyors kör volt, az új NSX-el. A területi képviselőnk megoldotta, hogy Michelisz Norbivak kerüljünk egy autóba. A gyorsulása rajt programmal lenyűgöző, közel van a régebbi Forma-1-es autók gyorsulásához! Norbi személyében egy igazán közvetlen, szimpatikus embert ismerhettem meg.

Honda WTCC hetvege 11 Honda WTCC hetvege 8

Honda WTCC hetvege 10 Honda WTCC hetvege 14

Összefoglalva, egy exkluzív, tartalmas hétvége részese lehettem, és emlékezetes élményekkel tértem haza. Köszönöm!