Hírlevél

Iratkozzon fel, hogy frissen értesülhessen legújabb híreinkről, eseményeinkről, promóciókról! Kérjük, válassza ki melyik témákra kíván feliratkozni!

Honda Premium Quality

Eredeti Honda pótalkatrészek

CR-V 9 sebességes Aut

Honda CASCO

honda casco wide skyscraper

Honda Autó hírek

WTCC - Hungaroring élményhétvége

Egy igazán izgalmas, programokkal teli hétvégén át élvezhettük a 4 fős, magyar értékesítő csapattal a Honda vendégszeretetét. Az esemény nem kis szerencsére, az idei Hungaroring-i WTCC futamra esett, így nem kellett a fél a világot átrepülnünk, mivel 16 ország, 100 legjobb 2017-es új  Honda Civic értékesítőjét illette meg eme megtiszteltetés.

Honda WTCC hetvege 12

A programokat tekintve elmondhatom, hogy a Honda igazán kitett magáért! Budapesten, a The Ritz Carlton-ban szállásoltak el minket. A szobáink elfoglalása után, egy hangulatos hajókázás következett a Dunán, Budapest nevezetességeit bemutatva. A hajón welcome drink, vendégváró falat, és kanapé szendvicsek hada fogadott minket. A magyar csapattal érdeklődve néztük külföldi kollégáink fürkésző szemeit, mi a reakciójuk, kivételesen szép városunk láttán. A kerekedő szemek, mindent elárultak számunkra. A sétahajókázást követően, a szállásunkhoz közeli, régi időket idéző, magyar étteremben, az Urban Betyárban vacsoráztunk, ahol egy autentikus, magyar menü várta az egész csapatot. A vacsora után jól lakottan elsétáltunk a szállásunk felé, mert másnap kora reggel korán kezdtük a napot.

Honda WTCC hetvege 3

Vasárnap a reggeli után nem sokkal indultunk a Hungaroringre, ahol többek között az ETTC, és WTCC futamok szem- és fültanúi lehettünk. A Honda vendéglátó komplexumában kedves személyzettel, reggelivel vártak minket, de volt ott minden, ami szem-szájnak ingere. Olasz fogásokat szolgáltak fel reggelire, ebédre egyaránt. A Honda garázsba, és a box utcába is jogosultságunk volt belépni. Nem mindennapi élmény volt a box utca faláról  Michelisz Norbit látni-videózni, ahogy elindul az első futamra!

Honda WTCC hetvege 9 Honda WTCC hetvege 2

A Honda Hospitality mellett négy Honda Civic volt kiállítva, mindegyik más "tálalásban". Itt láttam először az új Type-R-t. Az előző széria is nagy hatást gyakorolt rám, de a 2017-es mellett, labdába sem rúg nálam. Mellette az új, 4 ajtós Honda Civic állt, Midnight Burgundy színben. Az autó nagyon exkluzív megjelenéssel bír. Elegánsabb vonalak, 41 literrel nagyobb csomagtér jellemzi, és 13 centiméterrel hosszabb, mint az 5 ajtós. Méltó "alternatívája" lesz például a Honda Accord-nak.

Honda WTCC hetvege 1 Honda WTCC hetvege 6

A futam után nem sokkal a szállodába vettük az irányt, majd egy rövid délutáni szieszta után, később a Kiosk-ban vacsoráztunk. Pazar ételek, nem mindennapi vendégek. Csatlakozott a több mint 100 tagú csapathoz, Michelisz Norbert, Tiago Monteiro és Ryo Michigami is. Kivételesen ízletes fogások kerültek asztalunkra, amelyek az elfogyasztása után visszatértünk a szállásunkra.

Honda WTCC hetvege 4 Honda WTCC hetvege 5

Honda WTCC hetvege 7 Honda WTCC hetvege 13

Hétfőn reggel a program ismét a Hungaroringen folytatódott. Furcsa volt, hogy az előző napi nyüzsgés után, csak a Honda csapata, és mi tartózkodtunk a ringen. A programok tekintetében, volt itt minden, 2016-os Type-R, és Civic Sport Plus tesztvezetés, NSX és új Type-R oktatás. A nap fénypontja azonban a gyors kör volt, az új NSX-el. A területi képviselőnk megoldotta, hogy Michelisz Norbivak kerüljünk egy autóba. A gyorsulása rajt programmal lenyűgöző, közel van a régebbi Forma-1-es autók gyorsulásához! Norbi személyében egy igazán közvetlen, szimpatikus embert ismerhettem meg.

Honda WTCC hetvege 11 Honda WTCC hetvege 8

Honda WTCC hetvege 10 Honda WTCC hetvege 14

Összefoglalva, egy exkluzív, tartalmas hétvége részese lehettem, és emlékezetes élményekkel tértem haza. Köszönöm!